Nie mogę zalogować się do SIR – co robić?
Nie mogę zalogować się do SIR – co robić?
Aby ustawić nowe hasło do SIR, należy kliknąć link Nie pamiętam hasła pod okienkiem logowania na stronie https://rekrutacja.prz.edu.pl. Kolejne wskazówki zostaną przekazane w informacji wysłanej na adres mailowy podany przy rejestracji konta w SIR.
Zresetowanie hasła do SIR jest możliwe tylko do czasu przyjęcia kandydata na studia.
Uwaga! Konto w SIR służy tylko do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Po przyjęciu kandydata na studia należy dokładnie zapoznać się z zamieszczanymi tam komunikatami, ponieważ konto w SIR zostanie po pewnym czasie wyłączone.
Zostałem przyjęty na I rok studiów – nie mogę zalogować się do USOSweb/konta pocztowego/eduroam.
Do logowania do systemów informatycznych PRz służy login w postaci nr_albumu@stud.prz.edu.pl oraz hasło takie, jak do SIR. Numer albumu, który należy podstawić do loginu, zostanie podany w systemie SIR.
Studenci I roku, mający problem z zalogowaniem do USOSweb, konta pocztowego i eduroam hasłem z SIR, powinni dokładnie zapoznać się z komunikatami w systemie SIR.
Jeśli pomimo zastosowania się do podanych w SIR instrukcji nadal występują problemy z logowaniem, należy zresetować hasło za pomocą formularza dostępnego na stronie https://stud.prz.edu.pl/stud/ w zakładce Odzyskanie hasła. Nowe hasło w połączeniu z loginem w postaci nr_albumu@stud.prz.edu.pl będzie działało przy logowaniu do USOSweb, konta pocztowego i eduroam.
Uwaga! Numer SIR NIE jest tożsamy z numerem albumu i NIE służy do logowania do systemów informatycznych PRz (USOSweb, konto pocztowe, eduroam).
Kolejnych informacji osoby przyjęte na I rok studiów powinny szukać w kategorii Studenci.